Dodatno se vzpostavlja še nov avtocestni priključek Dragomer pri naselju Lukovica pri Brezovici, kar bo bistveno razbremenilo izvoz preobremenjen izvoz Brezovica. Povzemamo besede DARS, s spletne strani mojaobcina.si:
»Glede na trenutno stanje postopka ocenjujemo, da bi bilo z gradnjo možno začeti letos, sicer pa je predvideno, da bo potekala dve gradbeni sezoni, torej še v letu 2024,« še dodajajo v Službi za komuniciranje. Projekt obsega izgradnjo novega avtocestnega priključka s štirimi priključnimi kraki v obliki »diamanta« z upoštevanjem bodoče 6-pasovne avtoceste z navezavo na obstoječo regionalno cesto na območju naselja Lukovica. V sklopu novega avtocestnega priključka bodo zgradili tudi zahodno obvozno cesto južnega dela Brezovica vse do nivojskega železniškega prehoda preko železniške proge Ljubljana–Trst pri Vnanjih Goricah z navezavo na obstoječo regionalno cesto Podpeč–Brezovica.
»Močan ciljno-izvorni promet iz smeri Vnanjih Goric, Podpeči, Dragomera in naselij vzhodno od Vrhnike nima možnosti neposredne povezave z avtocesto. To povzroča preobremenitev regionalne ceste R2-409/0300 Brezovica–Vrhnika, zastoje skozi naselje Brezovica in kritično obremenitev obstoječega priključka. Posebej problematična je R2-409/0300 med križiščem »pri Poku« in križiščem »pri Gorjancu«, kjer je kapaciteta ceste in križišč že nekaj časa presežena. Promet se poveča zlasti ob jutranji in popoldanski konici. Problematični so tudi zastoji, ki se pojavljajo na izvoznem in odstavnem pasu avtoceste na območju izvoza Brezovica iz smeri Kozarij. Z izvedbo priključka se bo promet preusmeril z obstoječe regionalne ceste Brezovica—Vrhnika in regionalne ceste Brezovica—Notranje Gorice—Podpeč na avtocesto. Po izgradnji novega priključka Brezovica se bodo prometni tokovi s sedanje regionalne ceste Brezovica—Vrhnika preusmerili na avtocesto že pred naseljem Brezovica ter s tem močno razbremenili obstoječi priključek Brezovica pri Gorjancu in del odseka regionalne ceste med Gorjancem in križiščem pri Poku. Izgradnja bo porazdelila prometne tokove predvsem v jutranji konici v smeri Ljubljane in v popoldanski konici v smeri iz Ljubljane,«